Всеосвіта
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Зараз онлайн – 1
користувачів – 0
гостей – 1
Максимальна кількість відвідувань була – 2021-10-09
всього відвідувачів – 6242
користувачів – 0
гостей – 6242

Тематика засідань методичного об’єднання учителів біології, географії, хімії, природознавства та основ здоров’я на 2020-2021 навчальний рік

Тематика засідань

методичного об’єднання учителів біології, географії, хімії, природознавства та основ здоров’я на 2020-2021 навчальний рік

Термін

проведення

Зміст роботи Відповідальний
Серпень-вересень 2020      1. Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання учителів у 2019-2020 навчальному році, основні завдання та напрями діяльності в 2020-2021 навчальному році.

2. Аналіз виконання навчальних програм та річних контрольних робіт.

3. Аналіз результатів ЗНО з біології та географії випускників школи в 2020 році.

4. Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 5-11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів та особливості викладання біології та хімії у 8-х, 10-11-х класах за новими навчальними програмами, підручниками.

5. Опрацювання нових нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки України, що регламентують організацію навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі.

6. Розгляд календарного планування учителів біології, географії, хімії, природознавства та основ здоров’я.

7. Розгляд тем самоосвіти учителів.

8. Охорона життя і здоров’я учнів на уроках. Проведення інструктажів з ТБ.

9. Організація та проведення нульових зрізів знань. Розгляд текстів, обговорення форм проведення.

10. Підготовка текстів І етапу предметних олімпіад.

11. Розгляд завдань PIZA, упровадження в практику освітнього процесу рекомендацій, наданих у межах цієї програми.

 

 

 

 

Керівник МО,

Учителі кафедри

Жовтень

2020

     1. Аналіз нульових зрізів знань, обговорення рекомендацій щодо форм та методів роботи по усуненню прогалин в знаннях учнів.

2. Організація роботи секції «Науковець плюс».

3. Стан підготовки учнів до участі в другому етапі предметних олімпіад.

4. Планування роботи учителів з учнями НТО «Паростки надії».

5. Про організацію та проведення Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «Колосок».

6. Система роботи учителя Чудеси М. О..

 

 

 

 

 

Керівник МО,

Учителі кафедри

Листопад-

Грудень

2020

     1. Система роботи учителя Семиліт А. С..

2. Про організацію моніторингу знань учнів наприкінці І семестру.

3. Система підготовки учнів до ЗНО та ДПА в 9-х та 11-х класах.

4. Про організацію та проведення Всеукраїнського конкурсу «Колосок».

5. Підготовка та проведення предметних тижнів.

6. Особливості ЗНО 2021. Ознайомлення учителів предметників з нормативними документами.

7. Аналіз результатів пробного ЗНО на базі СНАУ.

 

 

 

 

Керівник МО,

Учителі кафедри

Січень-лютий 2021      1. Обговорення рішень педради. Обговорення результатів контрольних робіт з біології.

2. Обговорення успішності учнів по результатам І семестру 2020-2021 навчального року, пошук шляхів для оптимізації навчальної діяльності в ІІ семестрі.

3. Майстер клас по вирішенню олімпіадних задач. І варіант.

4. Знайомство з бібліотекою комп’ютерних моделей.

5. Особливості уроків в 11 класах шляхи підготовки учнів до ЗНО з біології, хімії та географії на уроках.

 

 

 

 

Керівник МО,

Учителі кафедри

Березень 2021      1. Ознайомлення з нормативними документами про проведення державної підсумкової атестації учнів, підготовка документації до ДПА в 9 та 11 класах.

2. Розгляд текстів контрольних робіт для проведення повторного моніторингу знань учнів з біології та хімії.

3. Про організацію та проведення  Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «Колосок весняний».

 

 

 

Керівник МО,

Учителі кафедри

Квітень 2021     1. Майстер клас по розв’язанню генетичних олімпіадних задач.

2. Огляд фахових видань.

3. Педагогічні родзинки. Творчий звіт учителя Чудеси М. О. за результатами проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації.

 

 

 

Керівник МО,

Учителі кафедри

Травень 2021     1. Розгляд текстів контрольних робіт для коригування семестрового балу з біології, географії, хімії, природознавства.

2. Аналіз участі учнів школи у предметних олімпіадах, конкурсах.

3. Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік.

 

 

 

Керівник МО,

Учителі кафедри

 

Leave a Reply

    ПнВтСрЧтПтСбНд